تنظیم ADB در Genymotion

تعداد بازدید ها : 840 بازدید
 تنظیم ADB در Genymotion

شبیه ساز Genymotion یکی از ابزارهای قدرتمند جهت برنامه نویسی موبایل است چرا که به شما امکان مشاهده و تست خروجی کار خود را در نگارش های مختلف اندروید و در سایزهای مختلف نمایشگر گوشی ، بر روی سیستم را می دهد . در صورتی که جهت نصب Genymotion راهنمایی لازم دارید از این لینک استفاده نمایید . من در این مطلب فقط قصد دارم به شما بگویم چگونه Genymotion را به اندروید استودیو معرفی و متصل نمایید ، تا در لیست شبیه سازهای اندروید استودیو قابل مشاهده و انتخاب باشد .

پس از نصب Genymotion ، بر روی گزینه Setting کلیک نموده و پنجره تنظیمات را باز نمایید :

general_settings

هم اکنون به تب ADB مراجعه نموده و گزینه Use Custom Android SDK Tools را در حالت انتخاب قرار داده و آدرس SDK اندروید که در سیستم دانلود و تنظیم نموده اید را توسط کلیک بر روی دکمه Browse ، انتخاب نمایید .

general_settings

یکبار Genymotion را بسته و مجدد اجرا نمایید . هم اکنون اگر به اندروید استودیو مراجعه نمایید ، Genymotion را در لیست شبیه سازهای آماده استفاده مشاهده خواهید کرد .

امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد .

می خوانم   شی گرایی در دارت
محمدمجتبی جوارشکیان

محمدمجتبی جوارشکیان

من محمدمجتبی جوارشکیان ، کارشناس IT و فعال اجتماعی هستم و در حوزه معماری ، طراحی ، تحلیل گری ، مدلسازی و توسعه ی محیط های نرم افزاری فعالیت دارم . بسیار خوشحال می شوم من را از انتقادات ، پیشنهادات و نظرات خود مطلع فرمایید . آدرس ایمیل : info@javareshkian.ir

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهار =